Starší čísla Novější čísla

Reference

Zdroj: Mladá fronta Dnes
Název: Založit firmu trvá v Česku 40 dní
Rubrika: Ekonomika


Praha - Založit novou firmu trvalo v Česku vloni v průměru 40 dní. Ve srovnání se státy EU je to dlouho.
Například v Dánsku to jde desetkrát rychleji. Srovnání za loňský rok uvedl měsíčník Lobby s odkazem na statistiku Světové banky .... ¨


S Vaším časopisem jsem se poprvé setkala ve vlaku, při své služební cestě do Prahy, a hned jsem jej pro naši společnost předplatila. Vámi zpracovávaná tematika i nápaditost obsahu je přístupnou formou (graficky i obsahově) podáváná všem kategoriím čtenářů. Přeji mnoho dalších úspěchů.

Ing. Zita Šugárková
obchodně-ekonomická ředitelka
Cestovní pojišťovna ADRIA Way družstvo


... chtěla bych Vám poděkovat za mediální podporu časopisu Lobby pro náš projekt rozvoje firemní filantropie - vložená čtyřstrana o firemní filantropii je velmi pěkná a měli jsme pozitivní ohlasy i od účastníků konference... Ráda bych se s Vámi domluvila na budoucí spolupráci ...

Simona Pohlová
koordinátor komunikace
Fórum dárců


Minulý měsíc jsem dostal od redakce Lobby tento měsíčník poprvé, takže ho nemůžu hodnotit nějak dlouhodobě. Ale našel jsem tam řadu zajímavých informací, které se mi v mém podnikání můžou hodit – třeba jak jednat s úředníky a taky kde hledat na internetu informace ze zemědělství. Takže mohu říct, že se mi časopis líbí.

Antonín Bernášek, Mělník

 

Lobby čtu pravidelně, nenechám si ujít žádný měsíc, vždycky tam najdu nějakou informaci, kterou mohu využít ve své práci. Teď jsou asi nejdůležitější informace o změnách, které nás čekají se vstupem do Evropské unie.

PhDr. Hana Vaněčková, tisková mluvčí
Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky, a.s.


Časopis Lobby se mi dostává do rukou sice nepravidelně prostřednictvím Hospodářské komory, ale většinou v něm najdu řadu zajímavých informací. Vzhledem k výhodné nabídce předplatného na tento rok uvažuji o tom, že ho budu odebírat.

Josef Petrák, majitel firmy Verodex


Proč čtu Lobby?

Rád čtu články o úspěšných podnikatelích i podnikatelských záměrech, o managementu i marketingu. Dále jsou v dobré informace z oblasti legislativních změn, EU i politiky. A samozřejmě neopomenu i „šálky čaje“ se zajímavými lidmi a na zajímavá téma.

Martin Písařík, výkonný ředitel Interaction, s. r. o.


Časopis svým obsahem podporuje podnikatelské prostředí a na rozdíl od ostatního tisku či jiných sdělovacích prostředků prezentuje podnikatele v lepším světle.

Apostolis Konstantinidis

ředitel společnosti a předseda představenstva
Notia, a. s.



Líbí se mi, neboť nabízí rozumný pohled na hospodářskou a podnikovou aktivitu z podnikatelské strany. I jeho pestrost je velká a cílená distribuce pomáhá k prosazování pokrokových myšlenek.

Ing. Zbyněk Frolík
generální ředitel, LINET, s. r. o.


Časopis je přehledný a aktuální, vždy si v něm najdu článek, který mne zaujme a ušetří mi složité hledání potřebných informací a tím i čas.

Jitka Chizzola,
členka představenstva
D.A.S. pojišťovna právní ochrany, a. s.